Post by duneppaherxi on Mar 7, 2022 12:29:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Will it Crush? ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Will it Crush? IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder uendelige nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Will it Crush? 2022 version ▞▞▞
da jeg spillede, blev jeg fascineret, nu ser det ud til, at offline-timeren er gået i stykker? Jeg har en 52x multiplikator, og den giver mig kun lidt over kvadrillion, efter 4 timer væk, hvor 10 minutter giver mig 1kvadrillion
Tvangsannoncer, selvom der står, klik her for at fordoble belønningen. Jeg vil ikke have dobbelt belønning j vil bare spille spillet uden annoncer hvert 5. sekund. "Du kan ikke købe reklamer" "Annoncer gør vores spil gratis" "På få sekunder kan du springe annoncen over" Så du er bogstaveligt talt ligeglad med, at alle disse mennesker overhovedet siger til mange tvungne annoncer.
Learn Mandarin Chinese Phrases Utbildning vbjf
Sjov og vanedannende mekanik. Men i det øjeblik, jeg rent faktisk betalte for at fjerne tilføjelserne (og fandt ud af, at det kun fjernede banneret i bunden), gik alle videobonusserne i stykker. Nu stort set hver gang stopper den i midten og giver ikke bonus. Tog alt det sjove ud af det.
Godt spil ville bare ønske, jeg kunne justere tyngdekraften, det er slemt nu, efter at jeg har opgraderet det til 4,4k, og jeg har 7-1-reduceren, og den halter stadig
Sjovt spil, indtil en endeløs strøm af annoncer ødelægger det. Trin op? Ad. Få en bonus? Ad. Vil du spille et par minutter? Ad. Det tvinger dig også til at træffe et af to valg: 1) betale for reklamefrit eller 2) afinstallere. Vær smart, spring denne over.
Pop op-annoncer med få sekunders mellemrum. Bare annonceboosting. Det er nok. At blive bombarderet med pop-ups driver spillere væk. Afinstallerer. Edit: Som svar på autosvaret. Se på tendensen i kommentarerne. Mist pop op-reklamerne og få bare annonceboosting.
Konstante annoncer. De stopper ikke. Hvert 30. sekund eller 1 minut er det en anden annonce. Det er så irriterende, at det er fuldt ud ansvarlig for min vurdering. Og nej. Jeg vil ikke betale for ikke at få en annonce op hvert minut. Skru af.
Det er en sjov, pashent tester og ret nem
Dejligt inaktivt spil, underholdende de første par timer, du spiller det. Derefter tager det evigheder at komme videre i spillet.
Selve spillet er fantastisk, men hellige ko, jeg kan ikke gå 30 sekunder uden en pop op-videoannonce, jeg har set så mange klager over annoncerne, og jeg tænkte "godt det kan forventes med ethvert spil med annoncer", men det var de Jeg overdriver ikke, jeg får den samme fiskesimulatorannonce, hver gang jeg trykker på noget, der viser en lille menu. Jeg savner, da spillet først udkom.
til folk uden reklamer: hvad med hardcore gratis til spillere? og hvorfor vil vi bruge 5,49 bare så vi ikke kan få nogen annoncer. seriøst nogle af os bruger ikke engang penge på spil, og nogle af jer siger bare brug penge.Jeg ved, at disse mennesker er mennesker, der skrev en dårlig kommentar til Jacksepticeye på grund af brugen af dumme penge, og ja, så tjek M8
startede ok, men bragte i app køb ingen tilføjer og alligevel har endeløse tilføjer spild af tid
Dette spil er super tilfredsstillende og afslappende.
Sjovt og tidsdræbende spil
Spillet er fint, men det er bare en absurd mængde annoncer. Vil du have 2x...nej? Nå, her er en annonce alligevel. Du ser bare dine penge langsomt hobe sig ... tid til en annonce så. Jeg kan se, at du ruller gennem opgraderingerne...du ledte efter annoncen huh. Jeg ønsker ikke at blive ved med at aktivere flytilstand. Jeg kan godt lide at lytte til musik og spille, men disse spil vil absurde mængder af uopfordrede annoncer bare ikke lade mig.
For mange annoncer gør det uspillelige.
Will it Crush? シミュレーション nrzp
Lidt klodset, men mekanikken kunne være bedre
Godt spil. Men jeg kan ikke se, hvor jeg skal tjekke, hvor mange ædelstene der er.
Det er fantastisk, der er næsten ingen tilføjelser, det er så godt et spil
Du bør installere dette! Det er virkelig vanedannende og ingen tvungne annoncer, og det meste af tiden er det umuligt selv at få annoncer, og det er super nemt at blive rigtig god til dette spil, så jeg anbefaler klart at installere
Dette spil ville have været så meget sjovere, hvis ikke for det faktum, at der bogstaveligt talt næsten hver gang du klikker på noget som at opgradere til et nyt niveau eller få et boost eller indsamle penge til et sjældent mineral, er der en tilføjelse. Og jeg nyder ikke et spil, der tilføjer hvert minut eller mindre. Det er bare alt for meget og ødelægger det sjove for mig.
Skraldespil, der ikke kan spilles på grund af for mange annoncer. Installer ikke!
Mit problem er aktiv spiller, jeg kan få 1 så på 2 minutter. Jeg forlader spillet, mens jeg sover i 8 timer og får ikke engang et halvt så... selvom jeg kun får en procentdel af den aktive indkomst, burde den være højere end det.
Meget langsomt forløb, offline indsamler kun i maks. 4 timer eller deromkring, uanset hvor længe du er fri. Bliver gentaget efter et stykke tid.
Jeg lod dette spil spille af sig selv i 3 timer, og ikke min telefon har en skærm, der brænder ind [f de to hovedruller, hey udviklere, kan du implementere noget i retning af, at rullen bevæger sig op og ned, hvad som helst, der bevæger rullen, tak, tak skal du have
Den vil ikke åbne
Spillet er underligt sjovt, mere med en annonceblokerende DNS. Men jeg har et spørgsmål. Hvorfor indsætter den hver gang jeg åbner appen fra udklipsholderen? Jeg er ret sikker på, at denne app stjæler data fra mig.
Sjovt de første par dage, derefter helt langsomt for at komme op i niveau. Ingen chance for at vinde/tjene yderligere diamanter. Ingen rigtige instruktioner. Det tog et stykke tid at finde ud af, hvordan man faktisk spiller fuldt ud, men efter en uge er det ikke værd at spille.
Will it Crush? Simulācijas spēles bmvj
Will it Crush? Simulácie tiff
Til mange annoncer, selvom du ikke vil have de dobbelte penge. Fantastisk tidsmorder dog.
Will it Crush? הדמיה odw
En masse annoncer
Tilføj simulator
Will it Crush? 模擬 duna
Det blev ved med at styrte pludseligt og tog de hårdt slebne penge og juveler. Meget laggy, langsom at spille og fuld af annoncer. Ikke en god investering af tid. Ville ønske, jeg kunne bedømme det en halv stjerne.
Godt, men det er virkelig godt, jeg kan ikke lide det, fordi det er inaktivt
Annoncer hvert minut. Ud over at bannerreklamer og ædelstene er en mulighed, er disse fyre mere end grådige.
Dette er et fantastisk spil, det er meget tilfredsstillende, det eneste problem, jeg har haft, var annoncer, men der er ikke ret mange af dem
For mange annoncer. Sidder dårligt. Prøvede at slette spillet. Ikonet slettes ikke.
Ofte giver spillet en mulighed for at indsamle en belønning eller se en annonce for en større belønning. Hvis du ikke vælger annonceindstillingen, afspiller den en annonce alligevel, og du får stadig den mindre belønning. Dette sker cirka hvert 15. sekund.
Det var et meget godt spil, men på et tidspunkt kedede jeg mig bare, da det bare er knusende, men hey I folk gjorde det et forbandet knusende spil, godt stykke arbejde!!
Når den præsenteres for muligheden for at indsamle eller samle dobbelt ved at se en annonce, bliver annoncen tvunget vist uanset den valgte mulighed. Game force viste 5 annoncer inden for 10 minutter efter afspilning, fordi disse "valgfri" bonusannoncer vises for hvert enkelt niveau op.
Blev hurtigt kedeligt
Ikke et frygteligt spil for at fordrive tiden, men alt for mange annoncer. Trin op? Her er en annonce. Bonus for at sælge ædelsten, samle eller se en annonce for dobbelt? Åh, vil du bare samle? Annonce alligevel. Åh, har du lige fået en præstation? Her er en annonce. Skal du blive ved spillet i 10 minutter for at opnå en præstation? Åh, undskyld, det skal være 10 uafbrudte, sammenhængende minutter, ellers tæller det ikke; åh, og alle annoncer, du ser, mens du spiller, nulstilles.
Fantastisk spil, men for mange tilføjelser
Spillet vil tvinge annoncer på dig, selv når du vælger den mindre (ikke-annonce) mulighed, hver eneste gang. Cash grab scumbag dev.